TİMTV YAYIN HAYATINA BAŞLADI

Türkiye İhracatçılar Meclisi 2023 hedefine ulaşmak yaptığı kapsamlı çalışmaların bir yenisini daha hayata geçiriyor. Türkiye İhracatçılar Meclisi Online Televizyonu TİMTV, yayın hayatına başladı.

2023'te 500 milyar dolarlık ihracat hedefi için oluşturulan büyük çalışmaya yeni bir halka ekleniyor: Türkiye İhracatçılar Meclisi Televizyonu. TİMTV, 30 Mayıs Perşembe günü Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi ve iş dünyasının önde gelen temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen lansmanla yayın hayatına başladı.

TELEVİZYONUN BİR ADIM ÖTESİ
Peki, TİMTV nasıl bir kanal olacak? www.timtv.com.tr adresinden ulaşılabilecek olan TİM TV, 2023'te 500 milyar dolarlık ihracat hedefini gerçekleştirmek için oluşturulan büyük çalışmanın bir parçası ve kamuya açılan kapısı olarak konumlanacak. IPTV olarak konumlandırılan içeriği televizyondan farklı olarak bilgiye istenilen anda ve ortamda ulaşabilme kolaylığı sağlayacak. Yani interaktif olacak. İhracat ve ihracatçıyı ilgilendiren her türlü konu ve soru, alternatif bakış açılarıyla derinlemesine incelenerek TİMTV'de yerini bulacak.

İHRACATÇININ BULUŞMA NOKTASI: TİMTV
İçeriği ekonomi yayıncılığı alanında uzmanlaşan İnfomag Yayıncılık tarafından hazırlanacak olan TİMTV, ihracatçıları Türkiye ve küresel ekonomi gündemiyle ilgili bilgilendirecek, zengin içeriğiyle her türlü gelişmeden haberdar edecek. Finansman araçlarına erişim, düzenlemeler, teşvikler, sektör analizleri, trendler, özel röportajlar, başarı ve girişim hikâyelerinin doğal platformu TİMTV olacak. İhracatçılar ve onların iş ortakları kendilerini ilgilendiren her türlü veri, data, analiz ve yorumları TİMTV'de okuyabilecek ve izleyebilecek.

TİM TV'nin bir diğer amacı, ihracat hedefine ulaşmak üzere ihracatçıların bilgilendirirken, üretici tabanına katma değerli ürün üretebilme anlayışını yerleştirebilmek olacak. Bunun için gerekli eğitimlerin konumlanacağı bir platform olacak. Özellikle küçük ve orta büyüklükteki şirketlerin yöneticileriyle, Anadolu'da konumlanmış işletme sahipleri, her an katılamayacağı etkinliklere ve ulaşamayacağı bilgilere TİMTV sayesinde ulaşabilecek.

1 MİLYON ZİYARETÇİ
Yıl boyunca 1 milyon ihracatçı ve onların iş ortaklarından oluşan ziyaretçinin takip edilmesi beklenen TİMTV içeriği newsletter'lar aracılığıyla başta ihracatçılar olmak üzere iş dünyasının önde gelen temsilcilerinden oluşan yaklaşık 100 bin kişiye ulaştırılacak. Yayınlanan içerik TİM ve TİMTV'ye ait sosyal medya aracılığıyla etki alanı genişletilecek. Altyapısı 6 ay içerisinde ulusal yayına geçecek şekilde konumlandırılan TİMTV, 57 bin ihracatçının ortak buluşma noktası olacak.

 

www.timtv.com.tr

 

 

Bu sayfa 30 Mayıs 2013 Perşembe tarihinde yayınlanmıştır.
PAYLAŞ